MÅNDAG

Vad jag önskar att jag hade en iphone som inte simmat med fiskarna eller kanske att jag tagit tag i det där med att lämna in den på lagning för då hade jag kunnat posta tre, fyra drömsuddiga bilder här och så hade ni förstått vilken fin helg jag haft. Vilka fina helger jag haft på sistone för den delen också.
I fredags satt jag och världens roligaste Sanna på Bistro Barbro, drack drinkar vi inte kunde uttala och tittade så suktande på alla som redan satt och åt att bartendern bjöd på snacks. Vi fick vårt bord till slut, åt lyxsushi (obs jag pillade tveksamt på alla bitar som inte var lax) och fick finsällskap som anlände lagom till efterrrätten och obligatoriska efterrättsshotsen.
Stannade vid grillen några tiotal meter bort när restaurangen hade stängt och skickat ut oss och fyllde på med körv och pommes.
 
I lördags var det tänkt att jag skulle ta en liten öl med tjejerna från grundskolan som jag träffar alldeles för sällan och sen vända hemåt när de vände utåt men slutade naturligtvis med att jag följde med. Gick från oklarhet till oklarhet, hängde knappt med i mina egna svängar förtusan. Slutade med att jag somnade vid sex, sov tre timmar och åkte till jobbet. Spontanitet at its finest om jag får lov att säga det själv.
allmänt | |
Upp